10 Nisan 2014 Perşembe

Garnitürlü Makarna Salatası

Havalar ısınmaya başladı :) Sıcak havalarda, serin atıştırmalık yada 5 çaylarında pasta, böreklerden önce mis gibi içinizi serinleten makarna salatası. Çocuklarımızın sevdiği, hayır diyemeyeceği nadir yemeklerden biri :))



Malzemeler:

Yarım paket dilediğiniz çeşit
makarna
1 su bardağı garnitür
küçük bir kase kornişon
pul biber&kuru nane
sıvı yağ&tuz

Sosu İçin:

3 su bardağı süzme yoğurt
3-4 yemek kaşığı mayonez

Hazırlanışı:

Tencerede kaynayan suya tuz ve bir kaç damla yağla birlikte (makarnaların yapışmaması için) makarnayı  koyup haşlıyorum. Haşlanan makarnayı soğuk sudan geçirip,sosu hazırlamak için süzgeçte bırakıyorum.
Süzme yoğurdu biraz suyla ezerek inceletiyorum. Mayonezi ve tuzu ilave edip sosun hazırlığını bitirmiş oluyorum. Garnitür ve küp küp doğranmış kornişonları makarnayla birlikte karıştırıyorum. Servis tabağına aldığım makarnanın üzerine hazırladığım yoğurdu döküyorum. Sıvı yağ ısıtıp pul biber&kuru nane karıştırıp süslüyorum.Afiyet olsun :))



--------------------Sağlık ve Afiyetle Kalın--------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder