4 Nisan 2014 Cuma

yaz günlerinin mis gibi kokan taze fasulyesi



 Akşama, yaz günlerinin mis gibi kokan taze fasulyesini ailem için pişirdim.:))





Malzemeler:
yaklaşık 1 kilo kadar yazdan hazırlayıp,dondurduğum taze fasulye
2 adet kuru soğan
2 diş sarımsak
2 çay bardağı zeytin yağ
2 adet küp şeker&tuz
2 adet domates
1 yemek kaşığı salça

  Hazırlanışı:

Öncelikle soğan,domates ve sarımsakları küp şeklinde doğrayalım(sarımsaklar daha küçük).Tencereye yağı koyup ısınınca soğanları ekledim.Ardından domates ve sarımsakları da koyup kavrulunca salçasını ilave ettim.
Salçayı ezerek yaklaşık 5-6 su bardağı sıcak suyu da koydum.Su kaynamaya başlayınca tuz ve şekeri ilave edip,fasulyeleri donuk halde tencereye koydum.Yemeğin suyunu az bulduysanız ilave edebilirsiniz 15 20 dakika orta ateşte kaynatıp söndürdüm.Ağzı kapalı olarak soğumaya bıraktım.Afiyet olsun:))






--------------------Sağlık ve Afiyetle Kalın--------------------


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder